- Lokalizacija
- Pomicanje brodova
- Podešavanje veličine GUIa
- "Knjižnica" (prikaz istraženih tehnologija i dostupnih komponenti za brodove)
- Migracija populacije
- Odabir početne populacije
Mogućnost pomicanja brodova je najznačajniji feature što se tiće igrivosti. To sam napravio praktički u 2 dana (po sat - dva svaki dan). I još sam se najviše namučio radeći na GUIu. I naravno da nisam zadovoljan sa sučeljem.
Migracija populacije je malo manje značajan feature ali sa značajnim posljedicama. Naime, za implementaciju migracije, dodao sam efekte na razini zvjezdanog sustava (npr. ukupan broj ljudi koji se može seliti unutar sustava) što će kasnije omogućavati fensi mogućnosti kao npr. sustav za preusmjeravanje zračenja s jednog planeta na drugi kako bi se povećala temperatura na planetima koji su daleko od matične zvijezde. Općenito mislim neke stvari maknuti s planeta i staviti na razinu cijelog sustava. Jedna od većih ideja je maknuti podjelu gradnje na civilnu i vojnu i napraviti svi planeti u sustavu sudjeluju u gradnji brodova. Nešto u stilu posebnog building queuea za sustav i da se na svakoj koloniji može odrediti koliko resursa se izdvaja za taj building queue.
Odabir početne populacije je isto mali feature s velikim posljedicama. Naime, taj feature me natjerao da preinačim kalkulacije vezane za uvjete na planetu. Morat ću si jedonom sve te formule staviti na jedno mjesto i mic po mic ih podešavati. Bit će dosta posla za slijedeću verziju. Budem sutra razmišljao što ću sve raditi u verziji 0.4.
Nema komentara:
Objavi komentar