Upravljanje na razini zvjezdanog sustava je bilo gotovo u srijedu ali sam još uvijek nezadovoljan prezentacijom. Mogo bih staviti download ovih dana premda kažem, ne izgleda mi kao zaokružena cjelina. Nedostatke GUIa kanim u što većoj mjeri ispraviti u zadatku #38 (Overhaul colony info window) u kojem se ne bih ograničo samo na GUI za kolonije.
Uz to, trebao bih konačno konsolidirati procesiranje turnova. Trebao bih si staviti na papir, odnosno napravit si nekakav dijagram na kojem je opisano što se kada računa. Hmmm, možda bih čak mogao dokument s tim dijagramom staviti u repozitorij. I svakako trebam čim više smanjiti ovisnost o podacima pohranjenim u generičnim <string, double> rječnicima. To bi sve moglo povezati sa zadatakom #33 (Turn processing in background) u kojem planiram među ostalom napraviti procesiranje turnova u pozadini.
I na koncu, opet bih mijenjao utjecaj uvjeta na planeti. Imam problema s konceptom da zračenje, gravitacija i atmosfera utječu na maksimun populacije. Što bi se trebalo dogoditi kada se uvjeti pogoršaju? Da li bi populacija koja prelazi novi maksimum trebala nestati u idućem turnu? Ja bih rađe da se ti uvjeti preslikavaju na teže održavanje i manju produktivnost kolonije. Još nisam otvorio zadatak za to ali bih svakako to riješio prije zaključivanja verzije 0.4.
Nema komentara:
Objavi komentar