Zar je već prošlo mjesec dana od zadnjeg posta? Hmm, dobar ovaj posao koji radim kad mi ne primijetim da vrijeme proletjelo.
GUI za space combat napreduje polako ali sigurno. Konačno sam napravio prikaz pozicija brodova (ona 4 crna kvadratića iznad popisa brodova). Prikazuju se trokutići koji govore na kojoj poziciji ima brodova i kamo se kreću, prikazuju se zastavice za prisutne igrače na pojedinoj poziciji i klik na kvadratić šalje GUI event s potrebnim podacima. Obrada tog događaja baš ne funkcionira najbolje ali to je slijedeće na dnevnom redu. Još mi od vidljivog dijela GUIa nedostaju kontrole za upravljanje brodovima i za upravljanje bitkom (end turn i auto combat gumbi) no to već imam spremno u obliku skice.
Htio sam biti nadobudan prošlu nedjelju i napraviti kompletni space combat u jednom danu. Kako je taj dan bio prvi april, dobro sam se našalio. Dan je završio tako da sam u SPAZu došao s levela 25 na level 48. Realno, mislim da za dovršiti space combat treba više od 12 h. Jučer sam radio na pretvaranju "taktike" i "poželjne pozicije" i potrošio sam oko sat i pol. Po starom modelu brodova za dizajn se trebala definirati taktika, da li će brod funkcionirati kao presretač, da li će se držati po starni ili će biti na nekoj srednjoj udaljenosti. Po novom modelu brodovi se mogu kretati po pravcu i taktike su se pretvorile u pozicije. Najbitnija razlika je da je za svaku taktiku bilo posebno definirano kakvi su joj efekti a za pozicije jedan set formule koje vrijede za sve pozicije. Efekti pozicije računaju se tako da se u formule se uvrsti udaljenost između brodova. Ne izgleda kao velik posao ali eto, ode sat vremena samo tako jer promjene nisu samo u jezgri igre već i na GUIu i u data fajlama (karakteristike, nazivi i prijevodi) i još k tome dosta sam se vrtio koji razred instancira kojeg.
Jedno dana kada ću imati vremena, prerovati ću source code vezan za dizajn brodova. Trenutno za svaki tip komponente broda postoje dva razreda, jedan koji općenito opisuje komponente (tzv. info) i jedan koji opisuje konkretnu instancu. Ono što mi se ne sviđa je da su info razredi ugnježdeni pripadnim razredima za konkretne. Razlog tome je bio funkcionalnost da samo info razredi mogu napraviti instancu konkretne komponente. Ta funkcionalnost je ostvarana tako da razred za komponente imaju privatni konstruktor a info razredi pošto su ugnježdeni jedini imaju pristup tom konstruktoru. Imam ideju kako to smisleno izvesti bez ugnježđivanja razreda ali o tom potom, to je low priority.
Vidjeh da ima već 3 mjeseca od zadnjeg commita koda u repozitorij. U međuvremenu se zbilo dosta promjena ali stvar još uvijek nije stabilna a ne volim objavljivat kod koji ne radi. Trenutno kada se inicira space combat, GUI za bitku se ne da ugasiti i igrač ne može dalje igrati. Naime, kada se ugasi prozor za bitku, program zatraži igru slijedeći nerazriješeni konflikt a pošto se trenutno konflikti ne mogu razriješiti, igra mu vrati isti i tako u beskonačnost. Kad napravim space combat, tako će sjesti jedan fini debeli commit, uff.
Nema komentara:
Objavi komentar